Sabtu, 24 September 2016

Tangga Lagu POP Indonesia September 2016

Rob Sheffield daripada meminati Rolling Stones menulis bahawa album Britney Jean (2013) adalah detik-detik Britney keluar dari zon selesa, tetapi ia berakhir dengan beliau yang paling diminati. Jadi, bintang filem Crossroads (2003) kembali ke jalan yang boleh pergi melalui dengan memudahkan. "Bunyi album itu kebangkitan semula (2015) tebal berasa Selena Gomez album (kemuliaan)," kata Sheffield. Adil cukup, kerana beberapa lagu-lagu seperti Sheffield Gomez Lagu POP Indonesia "Tangan untuk diri sendiri" dan "Sama cinta lama" sesungguhnya merasa suka lagu Britney.

Lembing juga cuba sesuatu yang baru, dengan lagu "Coupure Electrique" lirik berbahasa Perancis itu secara keseluruhan. Lengkap wanita yang bernama Mawi Jean juga menyanyikan beberapa lirik "Ubah fikiran anda (tiada Cortes lautan)" dalam Bahasa Sepanyol. Billboard mencatat semua lagu-lagu--seramai 17 untuk versi deluxe--dalam album gemilang menunjukkan keyakinan yang tinggi dalam Spears.

Tangga Lagu POP Indonesia September 2016
Utopia - Takkan Abadi
The Overtunes - Sayap Pelindungmu
Once - Simphony Yang Indah
Chrisye - Menjadi Seperti Yang Kau Minta
Novi Ayla - Cintai Aku Karena Allah
Celine Dion - The Power Of Love
Dewa - Risalah Hati
Samsons - Kenangan Terindah
Stinky - Mungkinkah
Armada - Katakan Sejujurnya
Jamrud - Pelangi Di Matamu
Siti Nurhaliza ft Cakra Khan - Seluruh Cinta
Seventeen - Selalu Mengalah
Kerispatih - Demi Cinta
DMassiv - Esok Kan Bahagia feat Ariel Giring Momo
Ada memuji, Terdapat juga cemuhan itu. John Pareles dari New York Times berkata, Tangga Lagu POP Indonesia usaha Tempahan adalah kemuliaan Britney untuk menuntut kembali tempat di bahagian atas lagu-lagu pop tangga. "Sekarang di tangga dipenuhi dengan penyanyi muda yang belajar seperti Mawi, Spears belajar Madonna," Pareles menulis.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar