Senin, 26 September 2016

Daftar Tangga Lagu Barat Galau Terbaru

Akhirnya selesai juga senarai sepuluh teratas! Legaaa. Kerana akhir-akhir ini saya mendapat jenis ketagihan ke Kpop baru, jadi ianya agak sukar untuk membuat senarai Lagu Galau. Itik Nila jedok-_-tapi akhirnya selesai juga, betul? Saya benar-benar ingin membuat sebuah lagu dua bahagian Jadul, tetapi masih tidak ada. Sementara menunggu, baik, tetap rock! Ya.

Seperti yang kita tahu bahawa setiap manusia yang tentu tidak pernah merasa kesepian atau kontroversi dan menyebabkan ia Tangga Lagu Barat ada berbeza bermula dari masalah yang sama yang dapat teman wanita yang... lagi banyak hutang uppzz... tersenyum atau kerana teman wanita diputusin... Weleh weleh bila kontroversi memang seolah-olah tidak berguna dalam hidup ini dan banyak sebab-sebab lain yang Lagu Galau Barat menyokong kemelut kami... Daripada di larut dalam kemelut Mending Banyakin membaca Al-Quran Mari tengah-tengah tenang. Tetapi tidak ada salahnya untuk membalas kita juga mendengar lagu tersebut berikutan kontroversi tersebut... Dan mudah-mudahan Bilakah anda mendengar lagu di bawah untuk galauan anda pergi...
Avenged Sevenfold - I want see you tonight
Avenged Sevenfold - Brompton Cocktail
Avril Lavigne - Innocence
Bruno Mars - Grenade
Bruno Mars - Talking To The Moon
bruno Mars - When I Was Your Man
Britney Spears - Everytime
Celine Dion - My Heart Will Go on
Celine Dion - The Power Of Love
Coldplay - Fix You
Chritina Perri - Thousand Years
Chritina Perri - Arms


Sebelum ini mengenalpasti diri mereka terlebih dahulu, jika dia merasakan rakan saya sedang memikirkan sesuatu yang dibuat kawan Lagu Barat Terbaru saya merasa dismayed di kecewain, Mikirin ex, atau bahkan menjadi sedih kerana cinta, ia adalah anda lagi menandakan kontroversi tersebut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar